Pagina's

zaterdag 5 februari 2011

nieuwe challenge

Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start op het http://nederlands-magnolia-challengesblog.blogspot.com/ De opdracht is Valentijn.
Dit is mijn inzending deze week.
Ik heb tilda gekleurd met copics. Het papier is van Making Memories.
De hartenstans is van Nellie Snellen en verder heb ik wat bloemetjes en een strikje erop gedaan.



Doe allemaal gezellig mee. Er is een leuke prijs te winnen!

Bedankt voor het langskomen en fijn weekend!

Met dit kaartje wil ik ook graag meedoen met de challenge van http://duymelot.blogspot.com/

liefs Tessa & Anke

19 opmerkingen:

PatriciaKleijn zei

Heel erg mooi meis

*Kus Patries*

chantal zei

schitterend kaartje
erg leuk gemaakt
liefs chantal

Tineke's hobby zei

prachtig kaartje met heel mooi papier en die hart is ook super net als het stempeltje
Groetjes Tineke

Sanne zei

Wow, Tessa, wat is dit een plaatje! Hier mag je best trots op zijn hoor! Vooral die harten vind ik erg mooi!

Liefs Sanne

Monique zei

Prachtig kaartje Tessa!
groetjes
Monique

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje

gr hetty

Lia zei

Oh wat is hij mooi Tessa, schitterende gedaan meis, supermooie kleurencombi.

groetjes Lia

Aleida zei

Een schitternd kaartje heb je ervan gebrouwen! Lief, maar niet popperig. Heel leuk.
groetjes,

Margo zei

Wat een mooi kaartje !
Heel leuk stempeltje heb je gebruikt !

majo zei

Wat een mooie kaart, lief stempeltje en erg gaaf papier zeg. Gr Majo

Doreen zei

Ooh wow Tessa this is stunning I love your hearts.xxx

regina zei

hoi

ik vind het een super kaartje!!

heel leuk gemaakt!

gr regina

Anita zei

Erg mooi gemaakt. Het is weer prachtig :) Leuk strikje ook. Groetjes, Anita

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super schattig kaartje Tessa, heel mooi!
En gefeliciteerd met je 1e plaatst bij de chalenge van EHI!
Groetjes van Jacqueline

Lynsey zei

Hi Tessa, this is such a lovely card!
Hugs Lynsey x

creacora zei

hoi Tessa wat leuk dat je ook meedoet met onze challenge bij Duymelot wil je het nog wel even op je blog vermelden
bedankt en je kaartje Prachtig gedaan ik vind hem Top !

Groetjes Cora

Demi zei

hoi tessa
wat een mooie kaart
ik zag dat je 12jaar bent
ik ben 10 jaar en heb vandaag mijn eerste kaartje op mijn blog gezet. kom je een keertje kijken zou ik leuk vinden

liefs Demi

Jane zei

This is gorgeous! Gingerbread Tilda works so well for valentines! thanks for joining us at Simon Says Stamp! hugs, Jane x

Tineke zei

Hoi Tessa,

Wat een superleuke kaart is dit geworden zeg, leuk dat je meedoet met de wedstrijd van Duymelot!
Veel suc6

Groetjes Tineke

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief